Mossgrön skugga på bruna ögon..



Modell: Caroline
Fixat: Hår & make-up

Jag ville inte använda så mycket starka färger på Caroline.. jag ville att hon skulle få en softare look..
så hennes glimt från ögonen skulle komma mer fram. (viktigt att få ögonen att framhäva)
valde en soft mossgrönt ögonskugga för att göra en kontrast mot hennes bruna ögon.
bluch och lipgloss i liknande soft rosa. och håret i fina stora lockar.. :)






Smink: soft rosa bluch.. samt matchande soft rosa lipgloss..





Smink: Soft mossgrön ögonskugga, jag valde svart kaja runt hela ögat för att eyeliner får inte samma softa look som kajalen..






Hår: med en extra stor locktång får du dom här perfekta lockarna.. för att inte få lockarna gå in på varandra säg till att varannan sliga du tar upp för att locka gör du åt olika håll.. då slipper du få hela håret i en och samma lock..






Blir du lika nöjd som Caroline här så kommer du också vara lika glad och stråla som hon...

Är det nått speciellt ni undrar så är det bara att fråga..

XoXo

Ps. Believe in yourself and in MAKE-UP


Caroline´s Kommentar:

Jag blev väldigt nöjd med sminkningen. De gröna tonerna framhävde mina ögon och det såg framför allt proffsigt ut, vilket gjorde att jag kände mig extra fin för en utgång!

Kommentarer
Postat av: Liza

wow, vilka förändringar, du är verkligen duktig

2009-03-29 @ 00:40:07
URL: http://lizafashion.blogg.se/
Postat av: jana

shit så fina ögon hon har riktigt katt ju :)

2009-03-29 @ 14:09:04
URL: http://browneyedbeauty.blogg.se/
Postat av: dafina

SVAR TILL LISA!!



TACK.. vad snällt...

Är det nån speciell stil eller ÅR-TAL säg bara till så kommer jag göra allt för att ladda upp just din önskemål.



XoXo



Ps. Believe in yourself and in MAKE-UP

2009-03-30 @ 21:24:45
URL: http://dafinab.blogg.se/
Postat av: dafina

SVAR TILL JANA!!



visst är hennes ögon unika??

får göra fler look på henne..

finns det nån speciell stil eller år-tal så säg bara till så får jag se vad jag kan gör..=)



XoXo



Ps. Believe in yourself and in MAKE-UP

2009-03-30 @ 21:27:19
URL: http://dafinab.blogg.se/
Postat av: samantha

måste säga att det blev väldigt bra. riktigt snyggt sminkat. / samantha

2009-04-03 @ 18:07:10
Postat av: dafina

SVAR TILL SAMANTHA!!



tackk..=) det kommer komma upp fler bilder väldigt snart.. hoppas du gillar dom med.. är det nått specjel år tal eller stil säg bara till så skall jag försöka ladda upp så snart som jag kan,,,





Är det nått specielt ni undrar så är det bara att fråga..



XoXo



Ps. Believe in yourself and in MAKE-UP

2009-04-03 @ 21:40:37
URL: http://dafinab.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag blev väldigt nöjd med sminkningen. De gröna tonerna framhävde mina ögon och det såg framför allt proffsigt ut, vilket gjorde att jag kände mig extra fin för en utgång!

2009-04-05 @ 10:52:19
Postat av: Caroline

Jag blev väldigt nöjd med sminkningen. De gröna tonerna framhävde mina ögon och det såg framför allt proffsigt ut, vilket gjorde att jag kände mig extra fin för en utgång!

2009-04-05 @ 10:53:37
Postat av: dafina

SVAR TILL CAROLINE!!!



Hi gumman... tack för att du ställde upp för göra om det nån dag..

jag e jätte taxam att du ställde upp.. verkigen...

puss..







Är det nått specielt ni undrar så är det bara att fråga..



XoXo



Ps. Believe in yourself and in MAKE-UP

2009-04-05 @ 17:33:48
URL: http://dafinab.blogg.se/
Postat av: jennifer

Vad duktig du är :)

2009-04-08 @ 18:45:02
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0