Plåtninge: med Henrik, Marie & Tinette

Hej

Nu va det ett bra tag sen jag Uppdatera här.=(
Men det är inte så att jag inte har gjort en massa plåtningar det är bara jag som har nya ider för dafinab bloggen.
vad det är kommer ni få reda på snart för alla detaljer är inte klara=)

Men här kommer lite bilder från Plåtningen Red n Blue
Detta är kanske ingen vardags look för alla men när det gäller att göra vissa bilder så kanske man går över "gränsen" i bland=)
Inte för att jag tycker att man kan definiera en gräns när det gäller make-up.
Men doki ingen vardags look för dom flesta =)
Jag annatar det går Överstyr när Henrik ger mig fria händer och bara säger Rött eller blått.
För då blir det båda delarna=)

Detta e resultatet av mina fria händer, vad tycker ni?


Mars 2010
Modeller: Marie Borg & Tinette Luppert
Makeup artist / Hårstylist: Dafina Berbatovci
Fotograf: Henrik Malmborg

http://www.henrikmalmborg.se
http://dafinab.blogg.se
Plats: Karlstad































Är det nått speciellt ni undrar så är det bara att fråga..

XoXo

Ps. Believe in yourself and in MAKE-UP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0