Vad kommer ske?!?!?!?

Hej alla Make-up Geek´s

jag tänkte INFORMERA er om vad som skall ske för förändringar för den här bloggen.
Jag skall starta med VIDEO-TUTORIALS. Eftersom jag har fått mycket klagande att jag la ner det ett tag,
självklart så skall jag starta från början.  Med det så menar jag att jag börjar visa från grunden och bygger det uppått.

Så hänger ni med från mitt nya start av er första lektion så lovar jag att ni kommer få nyttiga lektioner av sminkningen och att senare efter en termin kommer ni se hur så pass duktiga ni har blivit på att sminka!
missa inte mina Tutorials!!




Är det nått speciellt ni undrar så är det bara att fråga..

XoXo

Ps. Believe in yourself and in MAKE-UP


Kommentarer
Postat av: Tezz

Jag väntar med spänning! Kram

2010-11-23 @ 02:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0